New Years Makeup

Okej, här har vi tre halvkassa bilder som är tagna nyss av min lillasyster. Men det jag tänkte sikta på i detta inlägg var inte bilderna utan sminkningen. Till basen har jag andvänt min absoluta favorit foundation ifrån Maybeline New York och det är Dream Matte Mouse. Sedan har jag även lagt min Elf Warm Bronzer på kinderna och sedan med produkt som är kvar på bronzerborsten så drog jag ner det emot käkbenet och sedan upp emot tinningarna. Blir riktigt snyggt tycker jag! Till ögonen har jag arbetat mycket med brunaktiga färger, champangeaktiga och bronzeaktiga. Sedan så har jag bombat med glitter för att få en mer nyårsaktig look. Sedan såklart vitkajal i vattenlinjen vilket öppnar upp ögonen och sedan lite mascara på det.
 
Efter bilderna togs la jag till ett väldigt mörkt rosa/lila läppstift som är hur snyggt som helst. Som doft har jag min favorit från Victoria´s Secret, Coconut Passion! Den luktar så gott! Men gott nytt år på er! igen.. ;)


julia    •  

Vad fin sminkning!♥

Svar: Tack syster <3
Emelie Johansson

Hanna Sahlqvist    •  

Super duper fin!

Svar: Du är fin Hanna :)
Emelie Johansson

Hanna    •  

superfint!

Svar: Åh tack!
Emelie Johansson










Kom ihåg mig?