2016.06.30

 
Self-confidence is the best outfit, rock it and own it.
 
Sista juni idag, shit vad den här månaden har rullat på fort och det känns som jag inte gjort ett dugg? Skolavslutning och typ bara chillat hemma, men det är väl rätt behövligt det med kanske. Har ju ändå klarat av hela grundskolan nu så är verkligen värd det och nästa vecka börjar ju jobbet, så då kan jag ju ändå passa på och chilla lite till medans jag verkligen har sommarlov, hahah. 
 
Linne: Gina Tricot // Kjol: Bonprix // Kofta: H&M 
 
Är inte detta typ världens snyggaste linne? Jag köpte det ifrån Gina igår på min lilla shoppingrunda. För det första älskar jag vinrött. För det andra är det sjukt bekvämt och för det tredje är det så fint med dom korsade banden där fram (som kanske nu inte syns så bra på bilden, men ni hittar bättre bild här)
 
Hoppas ni får en grym kväll!!

 
 
 
 
 


rememberthiis.blogg.se    •  

fint :D

Svar: Tack!
Emelie Johansson

rxbin.blogg.se    •  

Jättefina bilder! =)

Svar: Tack så jättemycket!
Emelie Johansson

juliafrida.se    •  

härliga bilder! :D

Svar: Tackar!
Emelie Johansson

Sarah    •  

Håller me om att tiden har gått sjukt fort :O










Kom ihåg mig?