• KONTAKT: [email protected]
  • Onepiece ♥

     
     
    Hej på er. Jag har inte bloggat sen Ullared, men det är för jag inte hunnit. Jag har varit ute med kompisar om kvällarna och så vidare. Men sedan idag så hade vi inget internet försänn nu och jag har inte ätit middag i dag, hehe. Ska ta och ordna lite fil och müsli innan jag lägger mig för att se ett avsnitt av paradise hotel 2010, haha. Men i alla fall idag var jag i skolan och då så slutade vi halv 2, sjukt skönt faktiskt. Jag fick skjuts hem av Victors mamma och sedan så när jag kom hem övade jag Zoe med klickern och lite godis, och sedan så gick jag ut till gungan. Det var inte så mycket roligt folk där då, mest småbarn så gick in igen. Sedan så kom typ Melissa och då var vi där och sedan kom typ Albin, Alexander, Samuel.. ja dom.. så var vi där, sen skulle Melissa in och då var jag kvar där med dom och sedan kom även Simon, och nu har jag precis kommit in, satt på mig min one-piece så nu sitter jag här och myser. Ska ta och tätta bort sminket nu, Kram.