• KONTAKT: [email protected]
  • Allt möjligt

    Idag kommer det nog bli dålig uppdatering här på bloggen för att jag kommer att plugga till No-provet ganska mycket, har prov i dag, ett prov som betyget går efter. Så här får ni gamla videoklipp, dagens sötisar oh massa mer som ni får kolla på resten av dagen:
     
     
    En video som många gillade.
     
     
    Min blogg är ju skönhetsrelanterad och ni kanske inte har sett min Makeupcollection, eller vill se den igen? här har ni den.
     
     
     
    En Get Ready With Me Video, vill ni se fler?
     
     
    Haha! Detta var min 2a video på vfm. Gud vad iten jag var o-o tycker jag.. jätte pipig röst.
     
    DAGENS SÖTISAR!
     

     
     
     
    LITE GAMLA DESIGNER BLOGGEN HAFT!
     
       
     
     
     
     
     
     med massa fler
     
    Men jag ska byta design i helgen tror jag, det är nog dags att fräscha upp bloggen med lite SOMMAR!
     
    MUSIK!
     
     
    Vad tycker ni om Cimorellis nya låt Made in America, jag tycker den suger.
     
    NU BLOGGTIPS!
     
    http://epicfaiil.se/ - Välkommen till Sveriges största emo/scene core blogg, EpicFaiil.se! I min blogg hittar du en massa färg & glada inlägg, knasigheter, webbshop-tips, smink, hår, söta saker, peppande inlägg och självförtroendetips!
     
    http://bellaslifee.blo.gg/ - Hej jag heter Bella och är 13 kalla vintrar! Jag gillar hästar, stallet och smink. Det är ungefär vad ni kommer få läsa i min blogg! Så ifall ni vill läsa ännu en blogg om hästar och smink så titta gärna in ! :) KRAM
     
    http://melaniebjorlin.blogg.se/ - Kul att du kollar in min blogg! På min blogg skriver jag halvtråkiga, roliga konstiga osv inlägg. Ja kolla bloggen så fattar du! Vill du kontakta mig skicka fantext/bild eller fråg anågot soom du inte vill att någon annan ska se? Sponsring? skicka till: [email protected] Jag har instagram följ mig jag heter Mellabjorlin, jag är en tolvårig-tjej så om du vill läsa om en 12-årigs tjej liv så har du hittat rätt. Puss:*
     
    http://linnahlborg.se/ - Linn Ahlborg heter jag. Är 13 år gammal och bor i staden Gävle. I min blogg kommer du att få läsa om bland annat foto, vardag, mode & skönhet. Hoppas ni gillar min blogg, om ni undrar något kommentera bara. Puss
     
    Så nu tycker jag ni alla ska klicka in på deras bloggar, eftersom ni är ca lite över 100pers som läser, så bör de få över 100pers idag! In på bloggarna NUU. :)