Börjat blogga?

Hej på er! Bloggen har legat nere ett bra tag och folk har skrivit och undrat om jag ska börja igen och jag har inte vetat säkert då jag inte vill börja och sedan sluta, som jag alltid gör. Men jag har kännt nu i flera veckor att jag varit riktigt sugen på att börja igen. För det första så har jag helt tappat mitt fotointresse samtidigt som jag slutade blogga, vilket suger! Jag har sånt fotosug så det bara kliar i fingrarna på mig. Men problemet är vad ska jag fota till? Mina kompisar vill inte bli fotade och Emsos foto (min lilla facebooksida där jag fotograferar folk för en slant) har legat nere pågrund av att jag inte har något material. Det är svårt att marknadsföra sig själv när man inte har nya bilder, sen har jag inte tagit den sidan på så stort allvar nu för tiden. Därför har jag bestämt mig för att börja blogga igen, få börja bli kreativ och kanske starta igång Emsos foto igen, om orken finns. 
 
 
 
Jag har också tvekat på vilken bloggportal jag ska välja, men det slutade ändå upp med att jag hamnade här. Det gör det alltid. Har ju ändå bloggat här sen 2012, så det är nog här jag hör hemma. Jag hoppas att ni är riktigt taggade på att jag börjat blogga igen och jag hoppas att ni kommer kika in så ofta ni kan, för nu kommer bloggen fyllas med välgjorda inlägg och bilder fotograferade med min kamera och ordentligt redigerade. Stay tuned!
 
Observera att designen bara är tillfällig och mycket ändringar kommer hända inom kort!
 


Elina    •  

Ska bli kul att läsa din blogg! Tror det kommer gå superbra, och verkar verkligen vara ett smart drag för din karriär precis som du säger.

Svar: Kul att du tycker det! Ja, jag hoppas verkligen det!
Emelie Johansson

Stella    •  

kul jag följer dig på videofy såg att du skrivit på emsosidan att du börja

Svar: :)
Emelie Johansson

Julia    •  

Yeeeeey😃🎉🎉

Svar: <333
Emelie Johansson










Kom ihåg mig?