MIDSOMMAR

 
Midsommar, midsommar. Varför firas egentligen midsommar? 
 
 
Jag googlade det för ett tag sedan och fick reda på att det handlade om solen eller liknande, men förstår fortfarande inte poängen. Någon som kan förklara?
 
Min midsommar spenderade jag fram till middagen med familjen och sedan fram emot kvällen till sent in på natten umgicks jag med några kompisar, vilket var riktigt trevligt. På förmiddagen var jag ute med lillsyrran och fotograferade lite och bilderna blev faktiskt helt okej. Inte fixat mitt redigeringsprogram än där av är inte bilderna särskilt avancerat redigerade, men det är ju alltid något. Här nedan har ni lite bilder ifrån min midsommar!
 
 
 
 
 


Casey    •  

Hej vilken härlig blogg du här fina du ♡ Och jag hoppas din söndag har varit härlig med mycket sol och värme ♡ Kommer verkligen kika in på din blogg mera ♡ Kram

Svar: Tack Casey! ♥ Vad glad jag blir :)
Emelie Johansson

Anonym    •  

Fina bilder 🌴❤

Svar: Tack!
Emelie Johansson

Melanie    •  

Midsommar är till minne av Johannes döparens födelsedag ;)

Svar: Haha o han tror du jag ska veta vem han är? Saknar dig min vään kom hem nuiuuuu❤❤❤
Emelie Johansson










Kom ihåg mig?