Äventyr med Josse

Nu ska ni få se lite bilder ifrån mitt och Josses äventyr som vi hade för några dagar sedan. Vi skulle gå till rapsfältet för att fotografera porträtt.
 
Josse är så extremt sölig på att gå. Det är därför hon ofta blir kallad snigel. Här stannar hon för att prata i telefon, med sin mamma..
 
Woho! Kollade vem vi mötte på halvvägs. Bella Mozzarellaaaa! Hon var påväg till stallet som ligger lite förbi rapsfältet. 
 
Det var ganska fint ljus i skogen och jag passade självklart på att ta några snabba bilder på Bella. Har inte fotat henne ordentligt på flera år. Men igår fick jag fota henne och hästen! :) Bilder kommer i senare inlägg.
 
Där försvann Bella! Ser ni den här grusvägen? Den är så sjukt guppig att cykla på. Den fick jag cykla på när vi skulle till stallet för att fota Bella och hästen igår med min kamerautrustning i cykelkorgen, det var rätt läskigt må jag säga.
 
Framme vid rapsfältet! Alltid sånt fint kvällsljus här på kvällen. Jag och Josse borde åkt på kvällen istället..
 
Josse är rädd för att bli intrasslad och ramla.
 
Josses lycka efter vi fotograferat klart!
 
Mina smutsiga skor...
 
Här skriver Josse lite med hennes nya crush. Förresten, ser ni hennes armband? Det har jag gjort. *stolt*
 
Vi hittade perfekta grillstället. Ett vindskydd och sen stockar och eldplats, hur mysigt? Jag och Josse började dierkt planera vilka människor vi skulle släpa med hit en varm sommarkväll och grilla hamburgare och marshmallows!
 
(urkass bild) - Utsikten ifrån grillplatsen är A.M.A.Z.I.N.G!
 
 
Det var allt ifrån mitt och Josses lilla äventyr/fotopromenad. Hjärta det här inlägget för fler liknande!
 
 
 Kram Emelie











Kom ihåg mig?