Ångest

Usch, vilken äcklig ångest jag fick nu. Skolan börjar snart. Sommarlovet har gått så himla fort, ett knäpp med fingrarna så tog det slut. Ännu värre, jag har inte gjort ett piss. Jag och mina kompisar planerade så mycket och inget av det hände. Vädret har sugit rent ut sagt och ja, allt har varit dåligt. Det har ju inte varit sommar ens? Ge oss mer lov, med sommarväder!
 
Är endå rätt taggad på att börja skolan, jag vill bara få nian överstökad och slippa tänka på dom där jäkla betygen. Sen kommer ju gymnasiet, okej, nu vill jag inte prata mer om skolan.
 
Usch nu vill jag gråta, klarar inte av och läsa det jag skrev ovan. SKOLAN SUGER.
 
En bild ifrån en bra sommarlovsdag
 

Idag har jag träffat Melanie vilket var riktigt kul då vi inte träffats på länge. Sedan träffade vi även Bella Mozzarella och Josse. Aja, nu har jag inget mer och skriva. Tror jag ska starta igång min blogg igen.
 
XOXO


Miranda    •  

Ja, nästa vecka är ju sista lovveckan. :(
Har också planerat att göra riktigt mycket saker men inget har blivit av men skyller på vädret.
Just nu har jag en veckans blogg tävling och det vore kul om du skulle vilja vara med. :)










Kom ihåg mig?