Söndag

Men hej! Fasen vad kul att ni hittat tillbaks såhär fort till min blogg. Det glädjer mig något enormt. Har precis varit ute och fotograferat lite självporträtt, har börjat redigera bilderna och är rätt nöjd med resultatet. Bilderna togs under molnigt väder och duggregn så jag är rätt nöjd endå.
 
Juste! Jag och min kompis Ida har skapat en grupp på facebook som heter ''Vi Hobbyfotografer'', ni får gärna gå med i gruppen och posta era bilder! Meningen med gruppen är att alla ska utvecklas och att vi ska ge varandra tips och trix, allt för att lära sig mer inom foto! Man behöver absolut inte vara proffsfotograf för att vara med, för det är verkligen inte någon av oss. Du kan fotografera med mobilen, det spelar ingen roll, alla är välkomna i vår lilla grupp!
 
Ni får ha det bra sålänge, kram. 
 
Detta är verkligen inte likt något jag skulle redigera, men leka är alltid kul, hm.. vet inte vad jag tycker.. 
 


Chess o matte    •  

Emelie! Vad fina dina tänder börjar bli, hoppas proceduren inte varit alltför smärtsam! Hälsning Mormor

Anonym    •  

Cool edit

Sara W    •  

Cool edit










Kom ihåg mig?