Get To Know Me Better

Detta är skrattretande. Hur många gånger har jag egentligen gjort Get To Know Me Better Tag? Många! Idag gör jag den igen. Säger bara ha-ha, nu kör vi.
 
1. Har du ett mellannamn?
Japp det har jag. Men väljer att inte skriva ut det.
 
 
2. Vad är ditt favorit ämne i skolan?
Just nu, historia.
 
3. Vilken är din favorit dricka?
Mjölk in my heart.

4. Favorit sång för tillfället?
Ingen annan rör mig som du.

5. Vad skulle du namnge dina barn?
Finns så många fina namn. Men ett namn jag gillar är Khloe. Antar att det är stavningen som jag faller för. Liksom Khloe, ser så snyggt ut jämnfört med Chloe.

6. Tränar du någon sport?
Nej. Ingen sport, men jag tränar lite då och då. Men föredrar chokladen.

7. Favorit bok?
Simon och Sophie av Emma Granholm, eller hennes Sjuttonår och skitsnygg.

8. Vilken är din favorit färg?
Lila, grå eller kanske vit.

9. Vilket är ditt favorit djur?
Hund och katt är det bästa.
 
 
10. Vilken är din favorit parfym?
Gillar Warm and cozy från PINK och Viktor och Rolfs Flowerbomb!

11. Favorit högtid?
Inget slår julen.

12. Har du tagit studenten?
Nej. Det är några år kvar.

13. Har du varit i något annat land?
Jo, Finlands hav.
 
14. Pratar du något annat språk?
Jag pratar såklart svenska, engelska och lite tyska.

15. Har du några syskon?
Japp, en lillasyster på åtta år.
 
 
16. Favorit affär?
H&M i mitt hjärta.. ♥

17. Favorit resturang?
Räknas Mcdonalds? Isåfall väljer jag det.

18. Gillar du skolan? 
Eh, nej.

19. Vilka är några av dina favorit Youtubers?
Therese Lindgren, Manfred Erlandsson, Lakidoris, 2chips1cola, Beasliv o bla bla.

20. Favorit film? 
Gosh, vad svår fråga. Jag har ingen aning. Men jag gillar Hunger Games filmerna.

21. Favorit serie? 
The Walking Dead, utan tvekan.
 
 
22. PC eller MAC?
PC, men en MAC hade varit nice.

23. Vilken mobil har du?
En Iphone 4s som dör vid 60%

24. Hur lång är du? 
Cirka 170 cm.
 
25. Några djur?
En hundis och en kattis.











Kom ihåg mig?