Sommarlovets första tisdag

När jag vaknade idag fick jag ett ''Idag ska jag ut och fotografera''-sug. Så jag gjorde mig ordning och drog med mig lillasyster ut. Kan ju dock inte påstå att det var särskilt seriösa bilder som togs, men kul var det.
 
 
Idag ska jag träffa Josse. Faktiskt ska jag gå till henne efter jag skrivit klart detta. Josse har tydligen bestämt att vi ska spela innebandy, hm, aa. Vi får se hur det går. Jag kommer ju självklart vinna! *hosthost*. Men vi gör såhär, jag hör av mig ikväll om vem som vann!
 
Kram Emelie


Http://carroat.blogg.se    •  

Fina bilder :)

mamma    •  

mina fina flickor ♥

Emma    •  

Så fina ni är! :) Kram

Alice    •  

Söta bilder!

Caroline Blomberg    •  

Gud så härligt med sommarlov, önskar att jag hade det fortfarande!

sandra    •  

härliga bilder :)

Svar: Tackar :)
Emelie Johansson

Prietha    •  

Så skönt med sommarlov!

Svar: Jaaa verkligen!
Emelie Johansson

Carro    •  

Tack :)

Svar: :)
Emelie Johansson

Thea    •  

Så himla härligt med sommarlov! Ska du jobba något? :)

Liene Svärd    •  

sv: Ja de är :D

Jättefina bilder på er!

Svar: Tack så mycket Liene!
Emelie Johansson

Hanna Victoria Sahlqvist    •  

Nya designen är jätte fin :)

Kram Hanna!

Svar: Åh, tack! :) ♥
Emelie Johansson

ida emelies lila syster på bilden    •  

ja ja det är jag

Svar: ;)
Emelie Johansson

Lilly    •  

Vad härligt med sommarlov! :)










Kom ihåg mig?