Det finns hopp + Funderingar

Hej! Jag var inne på facebook och såg att det hade delats en artikel från expressen. Den hette något i stil med: ''Nu kommer sommarvärmen''. Jag gick fort in och läste och jag är så jäkla glad just nu. Tycker dom här första veckorna på sommarlovet har varit rätt depp då vädret har varit kasst. Så hoppas verkligen det håller i sig med fint väder hela sommaren nu.
 
 
Jag har även funderat på att införa en till storkategori i min blogg, nämlingen smink. Det är något jag tycker är kul. Men frågan är, skulle ni tycka det var kul om jag la upp exempelvis dagens makeuplook? 
 


Sanna Widman    •  

Hejsan!
Nu är 2 vinnare uppe i Veckans Blogg. Kika in och var gärna med igen;
http://sannawidman.se/2015/june/veckans-bloggar-ny-omgang-5.html#comment
- även vinnarna får vara med igen

Ha det bra! <3
kram










Kom ihåg mig?