8 frågor om bloggen

1. Varför skapade du dig en blogg?
För att dela med mig av mina foton. Sedan började jag blanda in lite vardag i det hela och nu helt plötsligt så bloggar jag om lite allt möjligt. Men anledningen till att jag skapade just emso.blo.gg var för att dela mina bilder. Har haft andra bloggar innan det, men då var det mer dagbok online.
 
2. Vilken är din favoritblogg?
Helt klart Elin Keros blogg, nevnarien.se. Hon är grym och en stor förebild för mig sen många år tillbaks.
 
3. När började du blogga?
Här på emso.blo.gg var det på sensommaren 2012 men på min allra första blogg var det i början på 2011.
 
 
4. Vad är ditt mål med din blogg?
Jag satsar inte på min blogg stenhårt som jag gjorde för några år sedan. Nu gör jag det för att det är kul och för att det är tidsfördriv. Sen så är det rätt kul att gå tillbaka efter ett år och se vad man pysslade med just denna dag och se hur man har förändrats. 
 
5. Beskriv din blogg med tre ord.
Vardag, fotografi och djur.
 
6. Vad föredrar du att blogga ifrån, dator eller mobil?
Bloggar sällan ifrån mobilen, så svaret på frågan blir datorn.
 
7.  Vad är det sämsta med att driva en blogg?
Stressen och hatkommentarerna. Jag blir oftast sjukt stressad och känner press på mig att jag ska behöva blogga. Hatkommentarer har jag inte fått så många då min blogg inte är särskilt stor utan det är mest vänner som läser. Men under mina år på blogg.se har jag fått några hatkommentarer som gjort mig ledsen.
 
Gammal bild.
 
8. Vem taggar du?
Jag taggar, Julia och Hanna.


Thea    •  

Vilket kul inlägg! Får jag låna frågorna? :)

Svar: Absolut!

Lämna en kommentar när du gjort inlägget så kan jag kika in :)
Emelie Johansson

Sofie♥    •  

Kul att läsa! Så härlig blogg du har också, kraaam! :)

Pari    •  

Hej jätte fin blogg med fina bilder 😍
Dina bilder har verkligen bra kvalité, undrar vad använder du för kamera?

Pari    •  

Hej jätte fin blogg med fina bilder 😍
Dina bilder har verkligen bra kvalité, undrar vad använder du för kamera?

Caroline Blomberg    •  

Men åh vilken rolig lista!

Emelie Pahlin    •  

Så himla kul inlägg! roliga frågor :)

Beatrice Jakobsson - Fotografi    •  

Vad kul att läsa, roliga frågor! :)

Svar: Åh kul att du tyckte det!
Emelie Johansson

Thea    •  

Nu är mitt inlägg med frågorna uppe! :)

Hanna Victoria Sahlqvist    •  

Kul tag, och tack för att du taggade mig! Ska absolut göra den :)
Kram Hanna!










Kom ihåg mig?