remake på en bild

Bestämde mig för att göra en remake på en bild på mig och Arraz. Var riktigt nöjd med min första bild när den var tagen,  men må säga att jag nu är ännu mer nöjd med min remake-bild!
 
Första bilden:
 
- Överredigerat ansikte
+ Fin bakgrund, diggar drömfångaren
- Soljus som förstör
 
 
Andra bilden (remake:n):
 
+ Hemtrevlig, mer myskänsla
- Jag och Arraz borde vara mer i mitten av bilden och inte så mycket åt vänster
+ Fint ljus
- Ljuset från fönstret förstör lite, då Arraz blir mörkare i halva ansiktet
 
 
Slutsats.. Jo jag är mest nöjd med bild 2. Dock så sträcker sig Arraz mer på bild 1, men solljuset förstör väldigt VÄLDIGT mycket. Som jag skrev så är bild 2 mer hemmatrevlig och det gillar jag stort.
 
Nu vill jag höra, vilken av bilderna gillar ni mest?
 
/PSS... Jag åt nyss choklad-dippade chips, låter äckligt, men fy bubblans vad gott.. TESTA!/
 

X
 

 
 
 
 


Linnea    •  

Jag Gillar mest bild nummer 2

Emma    •  

Den andra bilden var min favorit :)

sarah    •  

fin bild =)

sarah    •  

aaa

MartinaOlsson    •  

Hej!
Jag har just nu en tävling där du kan vinna ett presentkort på 75kr hos parfymklick som
säljer parfym, kroppsvård, hudvård, hårvård och smink. Var gärna med och delta! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/48361/tavling-vinn-presentkort-hos-parfym-klick/

frameit.webblogg.se    •  

Jag tycker att båda är jättefina, fast jag skulle nog säga att jag gillar 2 mer :)

mamma    •  

nr 1
men ni är ju lika fina på båda..♥

Anita Björkman    •  

Bild nr. 2 är klart bäst i mina ögon. Naturliga skuggor av dagsljuset gör bilden mjuk o naturlig ! Anita.










Kom ihåg mig?