Hur jag blev av med finnarna

För några veckor sedan så åkte jag och mamma till vårdcentralen. Det vi skulle åka och prata om var mina finnar. Han jag var hos sa att jag hade akne. Det positiva var att jag inte hade böldakne, utan mer finnar i hela ansiktet. Han skrev ut medeciner till mig som jag nu ätit i några veckor. Jag säger bara, det har blivit ändring!
 
Förut retuscherade jag alltid bort mina finnar på mina bilder för jag tyckte helt enkelt, bilden är ju finare, jag blir finare utan finnarna. Men idag har jag några akneärr och ytterslite finnar (om man jämnför med förut). Idag retuscherar jag inte bort någonting i ansiktet på mina bilder. Pst, undantag en gång när jag hade så torr hy för att jag åt just medecinen emot akne ;). - Och jag kan ju även säga att jag fått lite bättre självförtroende pga detta. 
 
Så om ni lider av era finnar, gå till vårdcentralen och be om hjälp. Det är guldvärt det!
 
 


Malin Larsson    •  

Minns att finnar var väldigt störigt, men också ungdomstecken. Trots att jag är över 30 år får jag en finne då o då. Bryr mig inte nu faktiskt. Jag använde acnelösning för att torka ut finnarna. Sved som f_n !! .. när man blaskade på det, men det gjorde nytta.

Svar: Inga produkter emot finnar har fungerat på mig, så behövde utskriven medecin, men är glad att det fungerade :)
Emelie Johansson

Sara W    •  

Vilken lycka att bli av med acne!

Melanie    •  

Vad roligt! :)










Kom ihåg mig?