Personlig Almanacka

Idag kom min almanacka från personligalmanacka.se! Det är första gången jag beställer en almanacka där ifrån, annars brukar jag gå och leta på Bokia och Åhlens efter fina almanackor. Detta är så smidigt för du väljer allt själv inutti almanackan och utan på och slipper leta efter den almanackan som du är ute efter.
 
Jag tänkte köra på en lila almanacka i år. Som framsida har jag ett collage som jag gjorde på datorn bara och sedan en text: 2014-2015 och sedan en vanlig lila baksida. Inutti har jag lila och grått. Sedan har jag valt att lägga dit 3 grejer inutti almanackan vilket är: Veckans Prov, Veckans idé/mål/konstverk och Veckans att göra. Sen har jag även lagt in privata födelsedagar som kommer upp dataskrivet vilket är urhäftigt istället för att skriva det själv.
 
Rekommenderar verkligen dessa almanackor, du bestämmer allt själv! Till och med snodden (den svarta) på almanackan väljer du färg på, jag valde svart.











Kom ihåg mig?