Söderköping

Är det bara jag som älskar Söderköping. Det är så mysigt att gå runt där och bara titta på alla gamla hus, äta glass på smultron stället, götakanal.. underbart. Här om sommaren så var vi där nere och bodde på korskullens camping i två nätter. Alltså fick jag uppleva vackra staden på kvällarna också när det var mörkt och myggor ute. Nästan ännu mysigare då, musik som spelades.. kan inte förklara med ord.. lite onödigt inlägg egentligen, men ville bara skriva av mig lite. Så vad brukar ni göra i Söderköping? (om ni har varit där såklar´t). Krams.
 


fanny moms    •  

Äter alltid glass på smulttonstället varje år

Malin L    •  

Söderköping är jättefint. Brukar stanna till där och köpa glass på smultronstället på min väg ner till Öland under sista vecka i juni varje år.

E.    •  

Så himla fint i Söderköping. Har dock aldrig varit där om vintern.

Svar: Ja, säkert lika fint då med.
Emelie Johansson

♫♪ sandra - en musikblogg    •  

fint!

Anonym    •  

Missa inte chansen att bli min speciella besökare 🎀 --> http://www.nattstad.se/bexollila/category/Veckans+blogg

aina [fotoblogg]    •  

Hoppas du får en bra helg :)

Pontus Granlund    •  

Hej, vilken fin blogg du har!
Planer inför helgen ?:)

Milina    •  

Fina bilder!

julia    •  

glass!

Matilda    •  

Nu fick även jag uppleva en del av söderköping ^^










Kom ihåg mig?