OM MIG

 
''Emelie Johansson heter jag och är en 16 årig tjej bosatt i Södermanland. Jag älskar att fotografera, hundträna och att vara med kompisar'', något sånt skulle jag säga om någon bad mig att berätta lite om mig själv.
 
Bloggat och videobloggat har varit en stordel av min uppväxt. När jag var 11 år började jag spela in mig själv och lägga ut på Youtube och Videofy. Jag startade även en blogg på bloggplatsen, hoppade sedan över till devote för att sedan hamna här. När jag var mindre kunde jag inte sluta hålla i kameran, jag fotograferade allt ifrån toalettrullar, blomblad och mig själv. Än idag står jag här med kameran i handen och det är verkligen någonting jag trivs med, därför handlar min blogg väldigt mycket om fotografi och fylls med härliga bilder.
 
 
 
Enda sen jag har varit liten har hundar alltid funnits i mitt liv och därför ska jag plugga på en hundinriktad linje i höst. Vad jag vill bli i framtiden är fortfarande osäkert, men någonting jag vet säkert är att jag vill ha roligt. Ha kul är det viktigaste.
 
 
På fritiden umgås jag oftast med vänner, men även med min familj och mina djur. En stor del av min tid går också till att fotografera och att trixa med min videokanal och min blogg. 
 
 
 Nu känner ni förmodligen mig lite bättre, har ni något ni vill veta? Bara kommentera så svarar jag så gott jag kan!
 
 
 
 











Kom ihåg mig?