Idas skolavslutning

 
 
 
 
Åååh, vad jag saknar denna skolavslutning. Alla kommunala lågstadie/mellanstadie skolor går in till slottet och har sin skolavslutning där. Fatta hur mycket barn och hur mycket människor? Vilken tradition. Känns så konstigt att jag inte har skolavslutning här, jag saknar det. 
 
Men som tur är har jag min lillasyster som kommer ha 5 avslutningar till här då jag kan komma och kolla.
 
Kram Emelie
 


N    •  

Härliga bilder!

Ja man aa    •  

Ja man aa bubben
De drar
vinden skickar mig liksom

Alice    •  

Så vackra bilder, och vilken fin tradition! ^^

milina.blogg.se    •  

Så fina bilder! :)

Towa    •  

härliga bilder:)

Ellen Gräntz    •  

Åh, låter riktigt mysigt :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine    •  

Så fina bilder! Och så söt! :)

Svar: Tack!

Kohlers - Skönhet & Livsstil - Toppbloggare    •  

Vad mysigt det låter, och fina bilder!

- Tack snälla du!










Kom ihåg mig?