ACTION-KAMERA

Tänkte slänga in ett litet snabbt inlägg. Har varit lite off på senaste tiden men har behövt vila ut efter min dåliga sömn jag haft under Ullareds-trippen. Okej, till rubriken, ''action-kamera''. Yeah, jag har köpt en action-kamera. Är riktigt jäkla nöjd. Den filmar med full HD dock är ljudet lite halvkasst men kbry jag kommer ha fett kul i sommar med den. 
 
Så glöm inte att följa min VideoFy-kanal där det kommer komma upp massor av roliga videos i sommar! Klicka på bilden här nedan för att komma till min videokanal.
 
 
Tänkte även informera er lite om när min Ullared-haul kommer att komma upp. Jag kommer att filma in den idag eller imorgon, så den kommer upp i veckan! Vill kunna leverera så bra videos som möjligt så därför får det ta tid. För jag vill sitta på nedervåningen och spela in och där är det bäst ljus, då måste jag hitta ett bra tillfälle då inte mina föräldrar stör. Hoppas ni förstår. 
 
Och sen även, vad i helvete hände med sommaren? Regn regn regn. Ska försöka ta mig ut och fotografera imorgon, måste lägga ut mer bilder känner jag.
 
Nu ska jag svara på era kommentarer!
 
Kram Emelie


Emma    •  

Kul att du köpt en ny kamera! :D

Beatrice Jakobsson - Fotografi    •  

Kul med en ny kamera! :)

Josefine    •  

Roligt med film :)

Hanna Victoria Sahlqvist    •  

Men åh guuud va roligt :DD
Kram Hanna!










Kom ihåg mig?