höst godingar

 
 
Rensade bilder på datorn och hittade en massa underbara höstbilder. Bestämde mig då för att dela med mig av mina favoriter. 
 
I höstas lärde jag mig sjukt mycket inom foto. Jag lärde mig hantera ISO-tal och skillnaden av att fota i JPEG och RAW exempelvis. 
 
Jag har faktiskt inte så mycket mer att skriva. Förutom att jag kickat igång bloggen igen. Känns riktigt bra och jag är ganska nöjd med designen. Småfix kommer att ske i framtiden men så länge får detta duga. 
 
Om ni gått in på min blogg tidigare idag så kanske ni undrat varför den sett lite konstig ut. Ja, anledningen är att jag försökte fixa en bloggdesign. Haha. CSS-koder, HTML-koder hit och dit. Sjukt rörande men det går framåt!
 
X


Bintu Malm Fraser    •  

Härliga bilder! Du är superduktig. :-) Vill oxå lära mig ta så fina bilder! Fattar inte det där med ISO tillexempel :-(

Svar: Tack så mycket fina du! Sök på internet så hittar du jättebra fakta! Kramoos
Emelie Johansson

Janna    •  

haha

AW - Fotograf    •  

Tack snälla :)
Idag var det inte så farligt så körde utan, samt min kamera är vädertätad så den klarar av lite kyla, regn och snö. Annars så brukar jag ha en plastpåse runt den för att skydda den :)

sarah    •  

Aa men det är min moppe fast killen åker den o jag åker buss vågar ej åka i det här vädret ..

Fru Boholm    •  

Fina bilder!

Svar: Åh taaaack Angelica!
Emelie Johansson

Amanda Ölund    •  

Åh, superfina bilder! Vad duktig du är! :D

Svar: Tack Amanda!
Emelie Johansson

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Många snygga bilder :)

Svar: Tack Amanda!
Emelie Johansson

ɑ n n i k ɑ    •  

Fina bilder!

Svar: Tack Annika!! :D
Emelie Johansson

Anna Fotografi    •  

åh vilka fina bilder :D

Svar: Tack fina du
Emelie Johansson

Ida - foto & häst    •  

superfina bilder verkligen!! :D










Kom ihåg mig?