Lyckad fotografering

Huh! Vilken jäkla fotografering alltså. Allt började med kaos i mitt huvud och ett så rätt dåligt humör och jag fick inte alls till ljuset och allt var knas (jag behöver köpa motljusskydd, fr!!). Men jag höll minen bra och fotograferade på endå. Hade planerat att fota med mitt 55-250mm, men jag kan inte fotografera med det längre jag är för kär i mitt 50mm.
 
Jag älskar att få det här ruset under fotograferingar när man ser bilderna på displayen och bara ''Ååååh, det blir hur snygga bilder som helst!''. Men jag fick inget sånt idag, vilket var tråkigt. Istället när jag kom hem och tittade på bilderna på en bra skärm fick jag ruset och där började 2 timmars redigering. Är så nöjd med bilderna, det är nog dom bästa jag fotat i år. Har bara redigerat tre stycken + enskilda porträtt som kommer i ett annat inlägg.
 
Massor av kramar. Emso
 
 


Hanna Sahlqvist    •  

Den känslan är ju fantastisk! Synd att det inte kändes så nu men jag tycker bilderna blev riktigt fina ju :)
Kram Hanna!










Kom ihåg mig?