3 ÅR!

Gissa vem som fyller 3 år idag? Bloggen! Bloggen födelsedag firas med pizza och glass! Kan det bli bättre?
 
Bloggens första bild
 
 Bloggens första matbild (snyggsnygg)
 
 Bloggens första new in
 
Bloggens första skobild
 
 Bloggens första höst header
 
Bloggens första bloppis, tro det eller ej men allt såldes
 
Bloggens första naturbild
 
Bloggens första svar på kommentar
 
 När bloggen nådde 100 *sidvisningar* första gången haha
 
Bloggens första bild med peace-posen
 
Bloggens första julbild
 
 Bloggens första giveaway
 
Bloggens första bild på mig och MellaB
 
Bloggens första tipsarinlägg
 
Bloggens första bild på donkenmat (finns massa sånna här inlägg)
 
 Bloggens första inspo inlägg
 
 
Bloggens första Wanties
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Hanna Westman    •  

WOOW, bra jobbat!! Grattis!! :D<3

Svar: Tack ♥
Emelie Johansson

Hanna Westman    •  

Svar: ja, jag använder mig utav blogg.se's tema "home sweet home" :) tack så mycket!

Hanna Westman    •  

Svar igen: tyvärr, tyvärr är de inte jag som fixat min design själv.. Im sorry.. Jag anställde en och betalade för de, då tyvärr vet ej vad hon fixade och donade i kodmallarna. Men jag misstänker att de är nå koder osv som måste ändras osv. Tyvärr kan jag inte sådant, hehe ^^ om jag kunde allt detta, så skulle jag mer än gärna berätta, men tyvärr :)

Svar: Okej, tack endå tror jag hittat lösningen :)
Emelie Johansson










Kom ihåg mig?