Räls där under

För en vecka sedan satte jag räls där under. Varför inte uppdatera tandställningsdagboken. Allt gick kanon. Jag märkte även att jag inte skrivit ett inlägg om just hur dom sätter på tandställningen i min tandställningsdagbok och det måstes ju göra, så såhär går det till! ↓
 
• Rengöring av tänder.
• Limmar fast fästena
• Sätter dit själva tråden och snurrar lite (spänner till lite)
•  Sätter dit ''snoddarna'' runt om fästet
•  Klart
 
Tror det är allt som händer, det gör inte alls ont. Det enda som gör ont är ju smärtorna efter, det är som huvudvärk i tänderna, det är hemskt.
 
Jag har överbett vilket gör att mina framtänder nuddar fästena där nere på underraden och så kan det ju inte vara, då förstör ju jag mina framtänder. Så därför fick jag klackar. Det är som rosa grejer som sitter på tänderna högst upp som gör så jag inte kan bita ihop helt. Det är asirriterande i början men man vänjer sig. 
 
passande bild ikr


ɑ n n i k ɑ    •  

Söt!

Svar: Visst är han
Emelie Johansson

Emelie Johansson    •  

Var med och tävla om veckans blogg på min blogg, och jag väljer ut tre bloggar.
http://emeliej.se/2015/april/tavling-bli-veckans-blogg.html#comments
KRAM!

Hanna Victoria Sahlqvist    •  

Usch haha minns när jag fick mina räls! Jag minns att jag fick uppe och över samtidigt också, det var riktigt hemskt. Kunde knappt äta på 4 dagar x) Men shit va fint det blev sedan ju, super glad över att ha haft tandställning :)
Ha en fortsatt härlig tisdag i solen, Kram Hanna!

Svar: Haha, uppe och nere samtidigt, kan ju bara tänka mig hur det kändes. Ja, det är guldvärt det. Kram på dig med :)
Emelie Johansson










Kom ihåg mig?