Min dag i text

Mitt Elfpaket skickades idag, tjoho! Har precis duschat efter en solig dag, tror faktiskt jag fått lite färg idag! Giick i short och t-shirt, så hoppas jag blivit brunare! Vill ju inte vara likblek på skolavslutningen precis. Men kan berätta lite om dagen, cyklade till skolan och var i skolan. Sista lektionen var slöjd, träslöjd. Jag gjorde klar min dörrskylt o den är hemma nu! :) Sen så cyklade jag hem med sällskap med Bella och sen hemma var jag med Julia och vi var ute och typ gick runt och så gungade vi. Sen nyss cyklade jag & mamma till Ica och köpte lite saker, som typ duschtvål, bak-saker, popcorn, en varsinn ramlösa, jag ska reccensera den imorgon! I helgen ska jag även göra en Maj Favoriter, vilket kommer bli kul! För har massa produkter som jag älskat nu i Maj, så det kanske blir en del 2 på den, men det får ni tåla minnsan. Men nu så ska jag lägga mig i sängen, är superduper trött. Man blir verkligen trött när man går upp tidigt om mornar´na imorse höll jag på att somna i soffan, farligt. Haha. Men nu ska sminket av o borsta tänder nuda, bye.


mamma    •  

Du kämpar på bra med skolan. Jag tycker du är superduktig....du cyklar ju 1 mil varje dag ♥










Kom ihåg mig?