TRÅKIGASTE SOM FINNS

...är att tvätta sminkborstar. Vi måste tvätta våra sminkborstar, för det samlas mycket bakterier i borstarna och sådant vill man inte ha på huden, emot huden vill man ha rena fina fräscha borstar. Men vilken människa har tiden att stå framför ett handfat i cirka en timma och tvätta alla sina borstar? Visst, ni som äger fem borstar kanske. Men jag orkar på riktigt inte stå framför handfatet och tvätta dessa i en timme. Då är jag nästan så lat så att jag skulle kunna köpa nya. Men ikväll har jag bestämt mig, detta är dagen med stort D. Nu så så ska jag ta tag i detta och tvätta mina borstar som inte blivit tvättade sen i mitten av sommaren. Hur äckligt som helst ju!? Ja, jag vet :( Men jag har en lösning. Kan inte någon bara skaffa en sminktvättar-butik, jag lovar att jag skulle vara stammis där..
//Jag fick inte ens upp alla sminkborstar i handen...











Kom ihåg mig?