ZOMBIE IDA OCH ZOMBIE EMELIE

Hej! Idag kom Ida hit och vi bestämde oss för att sminka oss till zombies. Så vi la fram en massa smink på köksbordet och satte oss med en varsin spegel och började sminka. Jag är jättenöjd med mitt resultat och jag tror Ida blev nöjd med sitt också. Bilderna är inte dom bästa då vi fotade med självutlösaren och kameran stod på stenar, på marken och så vidare.
 
Jag är den med tofsarna och Ida är den med tofsen på huvudet. 
 
 
 Jag älskar att klä ut mig till Zombie, det är lätt det roligaste.. Vad tycker ni är roligast att klä ut er som?
 


H a n n a S a h l q v i s t    •  

Haha gud va läskiga ni ser ut, himla snyggt gjort!

Svar: Tack :)
Emelie Johansson

malin    •  

åh så himla bra ni fick till sminket!

Svar: Tack malin!
Emelie Johansson










Kom ihåg mig?