ME-TIME TAG

Vad tittar du på/läser under me-time? The walking dead..dock är det snart säsongsuppehåll..så vad ska jag se då..hmm.. förslag tack!
 
Vad har du på dig under me-time? Mjukisbyxor och en mysigtröja!
 
Vilka är dina favorit skönhetsprodukter under me-time? VS bodylotion i Coconut Passion...luktar sååå goottt!
 
Aktuell favorit nagellacksfärg? Lilalila och ännu mer lila!
 
Vad äter du/dricker under me-time? Vatten med is och bär kan man aldrig få nog av..tycker det är så gott! Jag föredrar kalla drycker! Om jag ska äta något så blir det nog en smörgås eller liknande.
 
Aktuell favorit doft? Apelsindoft, supergott till jul.
 
Är du utomhus ibland under me-time? Ja, såklart! Me-time kan ju innebära att fota? Ja vad som helst, så svaret på frågan blir JA!
 
Skulle du någonsin se en film på bio ensam? Nej.. känns lite weirdo.
 
Favorit onlineshop? Oooh.. svår fråga. Har många. Craycray är en stort favorit!
 
Något att tillägga? Vad gör du under me-time? Fotar, spelar in videos, redigerar, kollar filmer, spelar datorspel, you get it.
 
Jag taggar nu Lina att göra den här tagen! Och såklart dig också.
 
 











Kom ihåg mig?