ARRAZ O ZOE

Hm..vad ska jag göra..
 
Jag vet!
 
Zoe vill ju ut, då ska jag med ut!
 
Jaaa..äta lera är gott...
 
Usch vilken äcklig varelse.
 
En boll! Fast jag har inte så bra kontroll!
 
Hmm.. var ska jag bajsa?
 
HÄR!


Catrine    •  

vilken sötnos du har:D

julia    •  

Söta! <3

Chess    •  

Matte vill fråga, men hon är liite blyg... Fniss! Kan du ta fler bilder av ARRAZ! Matte älskade ju Charlie, o vill se mer av Nya Idolen! Pözz o Kräm, som du sa när du var en liten Plutt, Emelie! Slick, från Chess (Matte oxå)

Svar: Okej, ska se till och fota han nudå när jag har en vecka ensam med honom. Kräm, hihi.
Emelie Johansson

Chess    •  

Kanoners! KRÄM<3

Chess o matte    •  

Vad stooor Arraz blivit!!! Har han egen soffa nu? Jag, Chess har alltid sovit hos matte, o med Missy på matte, på nätterna!










Kom ihåg mig?