The body shop

// Foto: Jag - Kamera: Canon EOS 1100D + 55-250mm 1:4-5.6 IS || //
 
Det här är 2 produkter som kommer ifrån Thebodyshop och det är dom två jag äger som är ''hela''. Hade en showercream i choklad, men den tvättade min lillasyster och hennes kompis badkaret med. Men nu till vad jag tycker om produkterna!
 
Body Butter: Åh, love it är det första jag säger. Den återfuktar huden på några sekunder känns det som, nej men den går in i huden jätte fort och man slipper gå runt och vara ''kletig'', man blir len på huden fort och man känner att den återfuktar. Den luktar även jättegott blåbär och doften håller jättelänge!
 
Shower Gel: Duschtvål somsagt, vad kan man säga om den, du luktar sjukt gott i duschen men lukten håller inte så länge, man känner att den rengör huden och man känner sig ren och luktar gott efter duschen. 
 
Jag har köpt dessa produkter på Åhlens, Bodybuttern 85:- Showergelen 40:-
 


tess    •  

De där luktar så jäkla gott :D

Svar: MMm, looooveit!

FELICIA    •  

Dom luktar för gott :D

Svar: Eller hur! :)

amanda    •  

älskar det bodybuttret

Svar: Mh, det är bra det.










Kom ihåg mig?